tisdag

Solbergaklassikern - 65 km cykling, imorn ! Det lär bli ett minne för sig iaf. Om det blir oförglömligt kul eller hemskt, det lär vi ju märka imorgon. Mamma tippade på att jag skulle vara hemma vid 9-tiden imorgon kväll, och då ska jag starta 9.07 på morgonen från nån jävla tobaks-stoooore i Arvika city! Har ingen aning om vart det är men! Det glömde jag ju faktiskt att ta reda på, men jämt det löser sig väl ^^; som bekant finns det värre saker.
Ångrar mig gaaaanska mkt .. :/ Fan att Madde inte hoppa på mig och slog ner mig för det jag gjorde! Hon skulle ha tagit tag i handen och slagit den i huvudet på mig själv för sen efteråt kändes det inte alltför bra. Jag bara; GÅÅ SAAAAAAKTA! Ujj. Gympalektionen, då vi hade teori, gick ju väldigt bra efter det.. Ni kan ju tänka er. Madde skratta så hon höll på och dö :S Och inte nog med det! Efter att jag för EN GÅNGS SKULL, kollar in, så.. GAAAAAAH! Nej men fyfan. Så ser jag det igen och jag bara; nuuuuu stiiicker jag, o så sprang jag in i gympasalen! Madde stod kvar.. Hehe ^^, smaaasko smaarthoo! Sen skämtade vi vidare om det hela dagen då, så dagen har i sin helhet varit ganska komisk och lustig och har gått fort. Sista timmen hade vi svenska och det går alltid såååååå överdrivet fort. Njaa, nej det är inte alls trögt. Vi får ut mest möjliga av lektionerna svenska och engelska! Mm precis, YEAH!  (y) Men det va hyfsat skoj på sista faktiskt då det var vi i gruppen som satt och stre i ett rum med självaste pratkvarnen. Jag, Sanna, Isac och Adin, och det censurerade ordet, Kristina. Haha, vi har alltid sånt jävla flyt, hinner så långt på lektionerna och det dära! Inte gjort ett piss i svenskan. Fast vi fixar det ändå, otroligt nog. Anförande då? Ja preciiis. Ska ha det v 40. Jag har ingen aning om va jag ska snacka om! Jag är otrolig på den fronten med. Meen vafan, va skare bli av mig? Jag har lust o bara skita i detta med skolan nu, springa emellan programmen, få pröva på, få tid! Kunna känna lite frihet och till helgen, om det nu blir ngt då, ha dreeetkul m flickorna! Jaaa :D Mârten snart också. Om det nu blir ngt drickande där, det återstår att se.. Jag tror jag ska va nykter. Men snarast möjligt blir det rejs, för det bokstavligen längtar jag efter  (y)
Förut fick jag plötsligt lite mysko fobi för ******? ^o)
Mysweetshadow
(v

Kommentarer
Postat av: anki

och vad är denna mystiska fobi då? ;s haha!
imöra, ska vi ha gryyymt kul ;D

2007-09-18 @ 16:24:57
URL: http://ankinilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0