söndag

Som vanligt, I don't like sundays. Det är nått visst med dom, som inte går att förklara.
Jag ska snart iväg och jobba. Ska bara få i mig lite möddah och så, så jag orkar med dagen. Redan imorse när jag vaknade kände jag hur ett nervsammanbrott var på väg, så vi kan ju tänka oss vad det kommer bli av den här s.k. underbara höstdagen.
Mm, det är verkligen höst. Det blåser så man tror att man ska flyga iväg och hela backen här hemma är fylld av stora löv. Vi har 2 stora träd som fäller löv som är lika stora som två händer typ. Så våran mark är ganska gul-brun till färgen. Det är murrigt och kallt och idag är det sådär typiskt höstväder. Grå himmel, massa moln och regn. Det är så man beskriver den svenska hösten. Wow, jätte vacker..
Till veckan (imorn) ska jag pröva i SP1C, Ankis klass. Rektorn satte mig på den för dom var bara 22 st. 'Bara' och 'bara' 22 st vet jag inte om man kan säga men. ES1MU är 26 stycken så visst, det är nog mera 'bara' detta om man jämför, haha. Lite typiskt tycker jag nog ändå att det är när vi har bytt grupper i ENS och kommer få Nisse nu. Men ja, jag får göra denna testveckan på samhäll, se om jag kommer in i klassen eller om jag blir totalt outsider. Haha, man vet aldrig! :P
Inget nytt på någon front just nu. Jo, att jag känner för att lägga mig och sova i en månad. Skita i skolan, i situationen en stund och sedan, åtminstone försöka hitta tillbaka till det som var ens liv. För det här är verkligen inget liv jag lever just nu.

Hoppas ni får en bra höstdag,
(v

Kommentarer
Postat av: ida

tror inte att du kommer bli någon outsider. det kommer du aldrig bli, inte gjord för det :) men du får lycka till i klassen, hoppas att du hittar en klass som passar.
kram

2007-10-01 @ 13:59:33
URL: http://ida16.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0