söndag - en av de dagarna jag hatar allra mest

Det finns inte mkt att göra på en söndag, men jag kan ju börja med att berätta vad som gjordes igår.
Efter att jag jobbat från 12-19 så gick, sprang, cyklade vi till Sofia. Flickorna kom nämligen ner på Statoil och vi köpte det som kvarstod av vad vi skulle handla till kvällen. Vi gjorde egentligen inte så mkt, vi tapetserade Sofias nya rum med svart tejp från Ankis sportbag. Jossan fixade R;et, jag gjorde E, Louise gjorde T, Amanda gjorde A;et och jag gjorde ett R. Ja, från början var det meningen att det skulle vara med ett D, ett E och ett till D, fast så långt kom vi inte innan jag hade bort tejpen och Sofia hade fixat maten. Jossan, Amanda och Louise fixade en till sak på Sofias vägg med vit tejp, ett ord som är censurerat i denna blogg och som absolut inte får nämnas i offentlighet. Jag fixade Sofias taklampa med Louises silkespapper som Glitter så generöst hade försett henne med. Blev riktigt snyggt, men Anki mobbade mig för min geniala idé, bara för att hon inte kunde kma på något smartare ;P Älskar er grymt mkt allihopa. You make my day (v.
Btw, jag snackade nyss Änki Spänki i tlfn, och lite med Jossan. Anki och Jossan hade varit på fotbollsmatch! Och så kom vi på att i vinter blir det rejs i Valfjället, med antingen pulka eller längdskidor. (Jag kan INTE åka längdskidor för fem öre, om ngn var intresserad av att veta det.)
Shiit, allt för mkt som snurrar i mitt huvud just nu. Feels like shit.
(v

Kommentarer
Postat av: anki

you know we are always here. inte för att jag gör ngt bättre, men lyssna kan jag göra :)
JAG ÄLSKAR DIG SJUUKT MKT (v

2007-09-16 @ 20:50:07
URL: http://ankinilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0