onsdag

Fler hål i öronen. Och vet ni va? Nu har jag hela 5 st, för jag orka inte hålla mig så det blev ett till som inte var planerat. Inte för att det första var spec planerat heller men Gunnel fick kärringen att tro att jag va hennes dotter så det gick vägen det också, utan att morsan visste om det. För visste ni att på "guld och gåvor" måste man vara 18 år :P Och på Tatto är det 15-års gräns på alla typer av piercingar xD Onödigt med 18 års gräns då iaf! Så jag och Madde drog oss ner på stan ett slag och medan vi väntade på Gunnel som var på sjukhuset så ringde mamma och ger besked om att det är lika bra om jag stannar i stan hela tiden, eftersom vi skulle göra syntest hos synoptik inför körkortstillståndet! För jag har ju oturligt nog inte fått börja köra än :/ Jag får ju inte börja förrän jag fyller år och det sker den 23 oktober. Seeeegt!
Gymnasiet, gymnasiet, gymnasiet.. Det är allt en fråga för sig det. Egentligen orkar jag inte med den men den stör min vardag, min nattsömn och i helhet mitt liv något fruktansvärt. Så helst vill jag bli av med det, och det går väl antagligen bara att fixa på ett sätt.. Att jag bestämmer mig för något, men tror ni det kommer hända under detta sekel? Ja, nej, då tror ni fel. Jag är grymt trög av mig. Don´t let the sun go down on me.
Ska pröva på samhäll på fredag tror jag vi bestämde. Egentligen hade jag tänkt masa mig till Laila ikväll för hon har alltid bra kommentarer och råd! Men jag drog ut på cykeltur istället, det är ju snart cykelklassikern och min röv kommer ta jävligt mycket stryk om den inte har fått smakat på en sadel förut. Jag har insett att det kommer ta hela dagen för mig att cykla 67km. Jag kommer nog inte överleva men jag får väl försöka ta det som jag kommer. Förbereda mig med mycket energi, vila, och vatten framförallt! Massa godis och skit ;) Nej, vi får väl se! Men ikväll cyklade jag runt åtminstone 2/3 av Fjäll city, tog dock inte med kära Vabyn. Visst, jag tog ganska lång tid på mig för jag hade både begravning, ett antal dikesincidenter och 200 sms att svara på, så tro inte att jag inte hade fullt upp! Fast ok, jag hatar när det är helt dött också.. Jag måste ha något att klaga på xD Som t.ex. mina beslut, mitt öde, gymnasiet.. Åh shit jag får rysningar bara jag tänker på det och jag kan inte förklara vad er vad det är för fel! Det går inte, tyvärr. "Jo, men det går bra! Det går fint, det ordnar sig! Vi får se!" - Det är bra lösningar. Men det ordnar sig inte alltid självmant. Haha, jag har varit ute för massa såna tillfällen :P Men om 2 minuter börjar ett program som mamma tjatade om, som tydligen skulle va jättekul. Så jag tänkte masa mig, ska till Laila imorn iaf :D
 Jag hör av mig imorn säkert..

(v


Kommentarer
Postat av: Lina

Hål i öronen får en att må bra, jag har 8 :) Ska nog bli mer piercingar istället för hål. Mamma visste heller inte om de, jag sa att jag var 16 och att morsan var fine med det ;D
Samhäll är inte så roligt som estet, men bvra om du får testa xD

2007-09-13 @ 17:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0