lördag - farmor

Härligt att träffa kusinerna! Alldeles underbart. Wow vilken härlig känsla jag lyckades nå ikväll. Jag hade inte sett dom på i stort sett 2 år så det var verkligen en lyckokänsla att få se dem alla 4 ikväll! Åkte till farmor vid halv 8-tiden efter att ha hälsat på Jocke en snabbis. Och se här, nu är kl 00.08. Iofs, jag har hunnit med att duscha också men klockan var väl sådär 11 när vi drog oss. Wonderful iaf! Japp, och det krävs förstås en liten förklarning till den goa känslan och vad exakt vi har stritt om och gjort ikväll i Gunnarskog.
Christer, ja det är fan en man det    xD  som spelar i en division för sig. Han har lätt lyckats åstadkomma de flesta skratten ikväll iaf. En av de många roliga berättelserna handlade om när han och Ludde var på gaybar i Stockholm. Ofc så hamnade de där utan att ens veta att det var en "homosexuell bögbar" som Ludwig uttryckte det ;) DET ÄR BRA! Ja, det går inte att nämna allt roligt. "Byglare" och fritidsledare, äg väl! Värsta homien xD "- Vaddå är jag homo då eller?!" Haha ^^, eller denna; "- Vad betyder xD ?! Menas det att jag är typ idiotförklarad då?" Mohahahahaha, den tycker jag också är äg.
Nej men med härligt släktkära vänner så går allt. Tänk att kunna se livet på det sättet, ta det med en klackspark, göra allt till något roligt. Det är fantastiskt! Ett plus är att man kan göra massa saker utan hämningar. Finns ingen klar och tydlig gräns lixom. Det är grymt skönt. Ikväll kändes det som hemma där i farmors lilla lya :) Ett till plus var såklart Ann-Katrin som också var där!
Linn hade blivit 2 meter lång och Ludwig hade blivit värsta smala fotbollsproffset. Faster var sig lik såklart, och hon hade med sig vovvarna. Härligt gäng xD Ååååh, awsome!
Meen det måste ju finnas ett men med detta också.. Ja det kommer alltid ett men.
To be drunk when your family is visiting for the first time on a very long period.. That´s low. Och det går inte ens att skämta bort.
Vi hörs!
(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0