hälften så förvirrad som du

Konstigt va fel man kan ha om en person. Eller asså, jag känner inte att jag har haft direkt fel om allting. För du är väldigt bra och enligt X är du snäll, söt, rolig, och får en att känna sig speciell. Det är sant, till viss del. Visst, jag förstår att du är förvirrad och att du blev ännu mer förvirrad när du fick beskedet från X. Men vafan, jag fanns ju alltid här, och på ngt sätt så tror jag att jag lyckades röra om i ditt huvud ganska bra med alla konstiga frågor jag ställde och ifrågasatte. Varför tror du att jag gjorde det egentligen? Inte för att jag var snäll och bara inte hade något att fråga, utan för att jag var intresserad. Otur för dig kanske, för du har väl aldrig varit personen som öppnar sig och berättar för folk, även om du känner dom. Men jag hoppas att du gör det en dag. För nog va du speciell på ditt vis, och det är lite synd att inte just du kmr läsa den här bloggen och inser att det faktiskt är dig det handlar om..
Jag blev en aning stum igår faktiskt. Eller förskräckt, eller livrädd eller hamnade i chocktillstånd om man ska uttrycka det så. Det finns massor av skit i världen, ibland hamnar man mitt i den men som jag har skrivit förut så gäller det att jobba sig upp ur den där dyngan. Det vill jag att du gör. X och jag pratade igår om att du blivit väldigt förvirrad på senaste tiden, kanske för att du har allt för mycket att tänka på nu. Vänd dig inte om nu. Lyckas någon vända dig ut och in vill jag gärna bevittna det, det lär inte hända men.. When you want it the most, there's no easy way out. Kmr du ihåg det där jag sa till dig om att rycka upp sig? Det är väl bara du själv som kan fixa det. Vi var bra nära där en gång, men nu kan man väl säga att du sabbat det ganska gött. Lr ja, det beror väl på om du klarar ta mod till dig och svara på frågan. Fast det är ju upp till dig! My life is brilliant, my love is pure.. Jao, man kan väl se den första lögnen som man vill, men mitt samvete är åtminstone rent. (Ditt går väl att diskuteras). Och det går väl att diskuteras om du är så mycket starkare och duktigare. För ett sms verkar ytterst svårt att svara på.. Nej, det är verkligen inte lätt här i världen! Undra egentligen hur mkt som är sant. Haha, jisses vad jag skulle skratta om just du kom in idag. Baha, det hade varit en klockren händelse, men chansen är 0,01% så! Jag ska bjuda er på glass om det händer, yes.
Förstår dig på ett vis, du tänker nog i sönder dig själv. Jag trodde jag var den som gjorde det men, njaa, tveksamt nu. Varför måste jag alltid göra nåt komiskt av det? Haha, för nu ler jag jämt. Nej sorry, back to allvarligt igen. Kan bara tala om för dig att du hade en speciell plats i hjärtat. Men nu förstår jag inte mig på dig och den här gången kan inte "jag vet inte", eller "ja, det kanske jag är", rädda dig. Nu är det dags för ett riktigt svar.
(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0