fredag

Känns inte som att det har gått en vecka sen jag skrev om att ; uh va härligt det var med fredag! Definitivt inte.. Men det är gött att veckan har gått fort :) I tisdags hade ES1MU gympa för första gången, brännboll och igår hade vi kondition borta i Styckåsskogen. Hann 3st 800m varv iaf  (y) Gött för att vara mig. Och idag, ja, det va ganska slappt efter en fullspäckad dag igår. Igår gick det verkligen i ett hela tiden med ungefär 5min mellan varje lektion. Jag tror jag kom försent till nästan varenda lektion, sånglektion hade jag t.ex. bara i en kvart eller nåt. Och fyfasen, jag ska på 15min hinna äta lunch och gå ner till musikskolan innan det, så det var inte konstigt om jag kom försent!
What´s up idag då.. Jo, det verkar vara fest överallt. I Gunnarskog, i Ch-berg.. Och jag lyckas vara väldigt sugen  (y), förbaskade dret att det ska skita sig nästa helg då. VARFÖR :/ Jag vill juuuuuuu. Åh :@ Och jag kan inte trösta mig med nån Årjängsmârten heller för jag ska jobba lördag.. Nu kan allt gött ta säh i rava.

(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0