bananmix

Hejsaaaaaan  :)   (passande rubrik)
Nu äntligen har den frisläppta känslan kmit tillbaka. Kanske inte för att stanna, jag tror tyvärr att den är borta imorgon men jämt för stunden är den här. Jag har lust att läsa psykologi. Japp. Inspirerad av Karin Andersson, jajjemän och har lust på massa nya projekt! Skulle kunna starta ett med barnen här och nu. Ledig lokal finns ju i missionskyrkan, för att låta väldigt andlig :P hehe. Men det är en möjlighet! Just nu känns fanimig inget omöjligt. Bryan Adams - I will always return. Ja den låten höll jag helhjärtat på att grina ihjäl mig till tidigt i somras innan vi slutade 9:an. Som jag antydde i förra bloggen, "man måste resa sig igen!"
Jag har lust att dra här ifrån, skaffa lite mera inspiration. Varför inte gå på ett GODIS-möte? :O Sandra sa att det verkar bra. Bara för att testa på lixom. Ok, ingenting verkar vettigt just nu.. Men jag är happy för stunden och det är viktigt för mig!
(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0