tisdag

Gissa om jag var glad att jag inte hade kvällen uppbokad ikväll! För då tänkte jag att jag kanske kunde duscha vid 7-tiden, äta nåt och sedan gå och lägga mig i tid. Jag brukar aldrig klara det så egentligen, varför skulle jag göra det nu. Bara att imorse kände jag behovet av att få sova! Va helt pissed off, för att jag var tvungen att gå upp. Visst, det blir alltid bättre när man går upp och kommer igång men innan det, då önskar man att man aldrig hade varit född! Sån är jag. Vissa mornar går bättre men imorse mådde jag psykiskt dåligt och Martin rådde mig att planera och lägga mig tidigt. Grejen är att sånt kan inte jag! Haha. Som Madde sa förut på tåget, en tjej som hon känner jobbade stenhårt för att komma in på musik/estet och sen när hon började där blev hon hur skoltrött som helst och slappade. Det blir ju vad man gör det till. Jag ska ha något mitt emellan.
Jag och Säna gick ner på Ritz idag och kollade på 3:orna när de repade och satte ihop sitt show-program. Hela högen (ES1MU) stod innanför dörren som tur var! Showen låter helt awesome :D Ska blir hur kul som helst att kolla på det, och sen i 3:an utföra det själv! Eller i 2:an, om vi väljer ljudteknik, få vara med och sköta ljudet på 3:ornas show nästa år. Fast fan va ledsamt det kommer bli när estet 89:orna slutar. Det är helt deprimerande ju :/ Tkr jag. I'm coming with you :) Lockande tanke i alla fall.
Hade gympa idag och vi gick igenom styrkelokalen nere i källaren. Nog för att jag har varit där förut, va nämligen dit med SP1C när jag ingick i den klassen :) Försökte ta så många maskiner som möjligt för jag tycker det är dretkul att va där nere, dit borde vi gå oftare på idrotten! På torsdag har vi säkert basket i B-hallen, eller kanske A-hallen utan lärare, halva klassen. Blir nog väääldigt seriöst känner jag på mig! Hade svenska prov sista timmen idag också. Jag och Linnea fick smyga oss in hos bildarna i sal 14 och sitta där. Inte så svårt, men det som var svårt va detta med bi och hvudsatser för man blev så osäker. 5 minuter efter bussen hade gått var jag färdig men ännu mer synd var det om Madde som hade sprungit dit och precis när hon va framme vid bussen gick den. Fatta vad sur jag skulle ha blivit! Så det blev till att gå runt på stan lite, köpte linne och sedan ner på Nordells för att köpa varm choklad, med Sara och Madde. Vi bort till vårat rääcertåg och jag va hemma vid typ halv 5-tiden. Kastade lite boll med Martin och åt mat och övade på GEMU, nu sitter jag framför den väldigt tilldragande datorn.
Give us life again, cause we just wanna be whole.
(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0