tisdag

Hej! Börjar med det ordet idag tänkte jag. Fint och bra och trevligt det!
Idag har jag (lyssna riktigt noga nu) försökt njuta av min situation som estetare. Det låter alldeles för olikt den typ av Emmelie som har härjat den senaste månaden men jag kan ju inte hålla på som jag har gjort för alltid. Men jag glömmer inte vad jag har känt, känslan har verkligen varit hemsk och mitt liv har varit nästintill kaotiskt men det gör en, en erfarenhet rikare! Så jag är rätt glad att jag har upplevt det för som alla säger (och även jag) så kommer man ut starkare på andra sidan. Gissa om jag blev förbannad när folk sa "ja men det ordnar sig ska du se, det är ingen fara" eller "se till och välj nu, du måste bestämma dig, det är inte svårt" men hell yeah att det är svårt. Så säg inte att det inte är det! Haha.
Hade idrott idag och vi hade kungens krona och det är fan alltid lika roligt. Andra laget vann visserligen men vaddå, huvudsaken är att man har kul :) Sen efter gympan är jag alltid lika trött och håller på att somna, så på matten (som var strax efter) kändes det som om jag inte hade tagit i en penna på en hel sommar. Det är allt bra pissigt, att jag redan längtar till sommaren! Så typiskt mig. Men först ska vi ha jul. Sjunga i kyrkan med kören och allt vad det innebär. Det är kul! Fast gillar inte att det är kallt ute :/ Men lika bra att få det överstökat. Julen är ju väldigt mysig i sig :D Undra om man ska pina sig genom längdskidåkningen på Solberga klassikern (?) Anki lär väl skratta ihjäl sig åt mig i alla fall! TÄNK ER MIG på ett par längdskidor. Jag ramlar så fort det går nerför. Och för den delen när det går uppför med för skidorna glider iväg bakåt då. Det kan väl se rätt graciöst ut men haha, vi ska ju förfan göra kupp i Valfjället med längdskidor! Louise får typ filma och åka slalom bredvid så kan jag spänna för längdskidorna och ge mig utför. Fast då ska jag skaffa mig overol. Hur det nu stavas! xD Och Sofia ska fan va med på det här fanskapet hon med, hahaha! ^^, Fast Sofia kanske klarar och klanta sig bäst med slalomen hon, hon lyckades med att köra på en stillastående turist mitt i en backe så där behövs inga längdskidor inte :D Jossan har redan anmält sig och Anki är väl självskriven eftersom hon är den enda som kan åka längdskidor. Fast frågan är om vi kan genomföra det här utan att bli upptäckta.. För pistmaskinen är ju ute och kör på natten så vi kmr antagligen bli påkomna om inte PÅKÖRDA med våran odiskretion om man får uttrycka det så! :P Skulle inte förvåna mig ett dugg! Nu har jag fetat mig på Pepsi Max "maximum taste, no sugar" - tjenare!
GEMU läxa tills imorn.. Love it.. Not that much actually.
(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0