tisdag

Känner mig inte bekväm i situationen för fem öre. Att ligga på Sofias stenhårda golv en hel natt är inga problem det. Det är rena vattensängen. Se, nu gör jag något oseriöst av det igen. Haha, fan man ska inte va så jävla allvarlig. Men vi ser ju hur bra för mig det har gått hittills när jag bara skämtar bort det. Bara att idag på lunchen så gick vi 3 klyfthuvuden ner på talibanland och åt lunch och det var tydligen årets goaste mat på skolan :P Vaddå, surt eller? Meen.. Mina vänner ;) Så var det enligt mig, bättre att få skratta så med er än att sitta och käka nån "go" skolmat. Det betyder <3
Fan, fan, fan. Stopp, stoppa tiden, vrid tillbaka klockan ett par varv och snälla bara.. Stanna :'(
Nu helt plötsligt har jag dragit på mig väldigt mycket att göra. D.v.s läxor och jag är kraftigt dum som inte gör något åt det. Har blivit alldeles för mkt. Denna helgen kommer bli den värsta någonsin. Jag känner redan att jag mår illa. Ja, på riktigt.. Jag mår illa.

(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0