tisdag - min födelsedag

Tänk att det var exakt 16 år sen. Lite skum tanke. Men ganska kul ändå =)
Har haft gympaprov och jag kan verkligen säga att jag var beredd på det i alla fall, för jag hade haft flera folk som talat om för mig om det var svårt eller inte. Det gick ganska bra, och jag skrev så mycket jag kunde så vi får väl se vart det bär. Jag lär säkert bara få godkänt ändå, men jag får nöja mig med det ^^
Jag och Madde bestämde på svenskan att vi skulle till "biblioteket", glömde nämna att det var stora statsbiblioteket så vi drog oss neråt och sen hem med tåget. Gunnel hämtade oss i Åmot och då hade vi hunnit diskutera nya låtar till spelningarna och komponerade till och med en ful rapp-låt med hjälp av Gunnel :P Mamma hämtade mig i Öjenäs och därifrån satte jag stolt på övningskörs-skylten och körde hem. Eller till mormor för hon hade gjort middag och tårta :D Så vi åt litegrann där och bestämde oss sen för att köra till Fjällby, men efter halva vägen dit bestämde vi att vi skulle åka till Aschtan och vända där. MEN ;) Då tog vi oss en tur till farmor och farfar! Wiie =D Och hälsade på dom. Farmor stod och pratade med pappa när jag kom så jag stormade in i precis rättan tid. Så på lördag kväll kommer pappa, Ann-Katrin och farmor :)
Nu ska jag köra till Adolfsfors med Bengt ^^ See ya motherfuckers!
(v

Kommentarer
Postat av: ida

GRATTIS! :D
och lycka till med körningen ;)

2007-10-23 @ 20:02:56
URL: http://ida16.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0