söndag

Det var väl trevligt att ha besök igår men kanske ännu skönare när det åkte. Åtminstone en av dem. Det är så synd att såna saker ska förstöra för en. Hmm, besviken, minst sagt. Men va ska jag göra åt det?! Jag har inte en enda tygel att dra i. Hoppas innerligt att du inte sumpar det hära nu. Då dör jag. Då vill jag ärligt bara gå och gräva ner mig. Har du insett att du har världens chans? Att du really har fixat det? Det är ju hur bra som helst.
Men nu måste jag uttrycka min ilska lite här. Att du är så ansvarslös att du inte kan hålla dig ifrån det innan du ska åka på födelsedagsbjudning?! Man kan ju undra om du är dum i huvudet på riktigt. Om du är född sån eller om det är denna förbannade alkoholprocentiga drycken som har gjort dig sån. Kanske för alltid, det lär vi ju märka. Egentligen borde jag ställa ett ultimatum. Och ens knystar jag nåt kommer väl du med den dödande kommentaren, varför i helvete lägger du dig i allt?! Men vet du vad! Jag lägger mig inte i nåt. Jag har aldrig sagt nåt så fuck off! Det är först nu!

ååh :@
nu ska jag iväg och jobba
(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0