söndag - svenska

Dagen går sakta framåt. Snigelfart, men det är bättre det än att det ska bli måndag hur fort som helst. Hoppas denna veckan går fort, och att svenska provet inte är svårt. Det orkar jag inte med :P Måste/behöver verkligen göra den där svenskan, åtminstone kolla igenom den för vet knappt vad amortering betyder. Ska ge mig på en förklarning här och nu då: den delen av en skuld man betalar. Kan man säga så? Eller avbetalning av en skuld. Eller enbart avbetalning. Revers = skuldförbindelse. Fan, hur ska jag komma ihåg allt dethära! Dessa två är svårast. Men jag fixar det nog, somehow. Debitera = skriva räkning på eller påföra någon en skuld. Solvent = kunna betala. Attestera = bekräfta med sin namnteckning. Dessa fula ordspråken också. Hur stygga som helst! xD Frottera sig med någon eller gjuta olja på vågorna. STÖGGT!
Vilka planer man kan ha inför sommaren 08 då :) Danmark, HEEJ SPRIT! Kommer vi genomföra den resan kan jag tänka mig alla galenskaper som kommer inträffa. Vilket drag xD Men kommer vi till Danmark måste vi också festa där! Yeeah. Annars blir Emmelie lessen. Men jag skrattar om Anki åker fast i danska socialen! Det hade varit pricken över i!

Det hade kunnat bli ett oförglömligt minne.

(v

Kommentarer
Postat av: anki

hahaha, danska socialen duu!
Då säger jag bara; ey du, jag är för full nu, kan vi ta socmötet imöra, jag vet nämligen redan vad jag ska säääga !:P HAHA!

2007-10-14 @ 17:48:49
Postat av: sofia

haha, det hade vart det bästa XD men anki had einte fattat ett skit av vad dom sa :P

2007-10-14 @ 19:49:46
Postat av: anki

den hära; snakker du dääänsk? (så som dom låter vetni) haha, åsså säger dom " kan vi få ditt personnummer?" - ALDRIG I HELVETE DIN DANSKA POTTA ;D HAHA!
hörru, vi tar det imorron när jag fattar va du säger. Kom till den här stugan så kan du få roligt med 7 partyprissar xD hahah!!!

2007-10-14 @ 20:55:34
URL: http://ankinilsson.blogg.se
Postat av: Anki

Jävlar va äg de kmr bli om vi tar oss iväg :) jag vill så gärna. Du Emmelie? JAG ÄLSKAREJ SÅ INNERST INNI HELSKOTTA [v
Du & jag, + våra mkt kloka och överflödiga idéer

2007-10-15 @ 00:27:33
URL: http://Ankinilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0