söndag och jobb på statoil

Jobbat idag =) På morgonen med Leif och Elin. Och sen med Emma och Anna :D
Innan jag skulle åka dit kände jag mig hur jobbig och trök som helst, det enda jag såg idag var den gråa himlen och det förfärliga regnandet. Vem som helst kan bli nedstämd av det.
Släpade mig dit i alla fall. Så stod jag där i affären och efter ett tag kände jag att, nej fan va gött och komma hit egentligen. Släppa allt där hemma, allt med skolan och allt som blivit en plåga. Släppa taget om det man håller i så hårt och bara få vara på jobbet med dessa underbara personligheter. Se folk som man gjorde i somras. Åh fan, det finns så många minnen, tro det eller ej :) Återupplevde vad sommaren har gett mig idag. Fast nu ser man världen utanför på ett annat sätt. I somras stod jag och hängde desperat på fönstret för att kolla vilket håll molnen rörde sig åt :P Fatta vad beroende jag var av att ha fint väder. Det är jag fortfarande =D Älskar sol och blå himmel. Men nu har nog sommarvädret, den solen och den himlen gått i ide. I believe so. Jag saknar sommaren så obeskrivligt mycket. Men tillbaka till ämnet!
Ifrån kassan ser man affären och det som händer på ett annat sätt. Nu påminner det nästan om jul när folk kommer in i stora täckjackor och med vantar (tro det eller ej) och har blött stripit hår. Tänk vad saker förändrar sig. Det trodde man inte i sommar när folk kom in i baddräkter och bikini, solbrända och bruna och man själv höll på att förgås där bakom disken. Fläkten på 3:an och öppen dörr men man fick ändå stå och vifta med armar och ben. Så fort man fick lunch grabbade man en glass och avnjöt i värmen. Helt fantastiskt. För nog fanns det några fina godbitar under även denna konstiga sommar. Nu hoppas vi på fina vinterdagar, förutsatt att det faktiskt blir någon vinter.
I'm talking to my brusch nu som jag inte har hört ifrån på ÅR! :S Det är ju vansinne. Måste göra nåt nån dag iaf.
Who says you can't go home. Det ska bli min räddning och min överlevnadskur denna vinter =) Snart är vi på G igen. Förhoppningsvis. Om vi inte tappar varann på vägen..

(v


Kommentarer
Postat av: Sanna

Godkväll :)

2007-10-28 @ 21:27:40
URL: http://sannakumlin.blogg.se
Postat av: Anonym

Ha en bra kväll!

2007-10-28 @ 21:36:12
URL: http://www.olododo.blogg.se
Postat av: anki

vi ska inte tappa varann på vägen.

2007-10-29 @ 00:04:22
URL: http://ankinilsson.blogg.se
Postat av: Sanna

Svar: Haha, godmorgon :)

2007-10-29 @ 12:24:25
URL: http://sannakumlin.blogg.se
Postat av: sofia

aldrig att vi tappar varandra babe!

2007-10-29 @ 17:17:01
Postat av: sofia

aldrig att vi tappar varandra babe!

2007-10-29 @ 17:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0