söndag - gospel i gunnarskog

When you walk away, I count the steps that you take.
Do you see how much I need you right now?

Älskar gospelen :) Det är så himla tråkigt att det är slut nu. Det var ju bara ett projekt. Ett återkommande som tur är :D Längtar till nästa projekt Karin drar igång med! Hon är väldigt effektiv.
Va hos Laila förut innan vi skulle dra till gospelen och där satt jag och klinkade på pianot. Kanske får ett Malmsjö-piano på födelsedagen. Ska åka och provspela det imorn tror jag. Blir perfa det :D Så får vi väl hit det nästa år typ. Haha, brukar vara så ^^. Men jag trökar väl! Fast jag vill ha det snart :)
Curly Sue - Takida <3 Den låten är underbar!
Jag vill ha LOOOOOV. Inte länge kvar nu. Längtar. Längtar till och med till födelsedagen, och VAD är det för speciellt med den? Baha, jag får börja övningsköra. Vaddå bo ute i bilen? Haha :D Skita i skolan! Åh, vilken lockande tanke. Haha. Fast nu va jag lite ironisk men XD Skulle INTE VA FEL! Eller bo i kyrkan med gospelkören. JAAAA :D Haha. Jag och Laila ska skapa lite mera musik också :)
Find the strenght, vilket jag gör när vi gör musik på bra villkor. Som gospel t.ex :D love it! <3
(v

Kommentarer
Postat av: anki

åh, jag älskar dig :)

2007-10-22 @ 19:13:48
URL: http://ankinilsson.blogg.se
Postat av: em

va?

2008-09-13 @ 18:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0