skolbiblioteket på solberga

Fan va dumt det känns att stå här och skriva en blogg. Helt synligt för alla andra :P
Jaa, det var Anki som kom på det. "Så att hon hade ngt att läsa när hon kom hem". Om det nu över huvudtaget är något att läsa! MOHAHA.
Slutat nu och nu kom Sofia (y) ;D
Nu kom Anki med sin heta gubbe. Och Sofia påstår att det är hon, och Anki skryter om att det är hon som har gjort gubbarna? Jaa, det kom en helt salig blandning med ord xD Förresten, btw, så har Marlene kommit 2:a i skolskytte SM, kuligt! =) Grattis grattis, inte för att hon läser det här kanske meen iaf ;) Skadar aldrig att säga grattis en gång för mycket! Och Anki springer runt och nynnar på Quietdrive - Time after time och hon har den som ringsignal upplyser hon mig om nu. Fan, denna bloggen kan komma att bli ganska lång eftersom det kommer folk hela tiden och babblar med mig. Mohaha..
Va och hälsade på mina kära estetvänner förut :) Dom hade haft engelska och skulle ha svenska. Till skillnad ifrån mig så har dom inte slutat (y) Fast ok, vi på samhäll nu slutar sent varje dag förutom mångad och onsdag. Jäävel va bäst jag är på att stava: måndag menade jag :P
Har haft matteprov förresten och det lär ju ha gått helt käpprätt åt helvete kan jag säga :( IT FELT BAD. Menmen, det ORKAR JAG INTE GRÄMA MIG ÖVER :D Gött att för en gångs skull inte orka va sur över nått. Hihi.
Tåget går om typ 40 minuter eller så. Eller kanske mindre till och med. Hem, hem, hem (y) Till alla läxor.. BLÄÄÄH, jag blir tokig :(
Det är konstigt, jag och mina förbaskade tankar. Feels like shit :/ Åh, och värre blir det när jag kommer hem. Jag tycks inte klara bestämma mig. Fan då.

(v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0