onsdag

Vi har varit hos Louise :D Tkr vi har haft kul. Så gött att prata med alla folk och göra konstiga saker. Även om det var jag som stod för de flesta konstigheterna -.- Hämtade Madde vid kvart i 4, övningskörde (A) Åkte till Åmot, tog 61:an, haha gissa om jag var hyper! Sen tankade vi och när jag skulle trycka av spärren drog jag också ut hela handtaget så jag spillde bensin på jackärmen och över armen då. Men vafan ^^ Sen åkte vi till Louise då =) Käkade varma smörgåsar med massa ost och skinka och till det åt vi morot och gurk-stänger som vi döppade i dipp. Skitgött! Så gick vi över till The Tärnbrants och lånade deras hus eftersom de var på Mallorca. Där satt vi och pratade osv. Sen gick vi ut och gick.
HAHA. Vet ni vad som är konstigt? I måndags satt jag och jämförde. Trodde jag hade full koll på läget, men, vad ni än tror folk så har ni inte full koll! När man tror på det som mest så stuper det. Man kan inte ens lita på den man delar säng med. Haha, så lita fan aldrig på nåt. Det måste upp till bevis först innan man kan lita på det. Glöm för i helvete inte det! Det är mkt viktigt =) För eran egen skull. Grejen är, att bara för att jag satt och diskuterade detta i måndags så känner jag mig så otroligt bortgjord och dum. HAHA :D Vaddå blåst? Det som inte kan pratas om på ett håll pratas om på nåt annat. Inte för att man ska förvänta sig att allt ska vara tipp topp och nån ska va s.k. "utvald" meeeen. Ärlighet, hmm.. Det varar alltid längst!
Take a good look at me now, cause I will still be standing here. But to wait for you, that's all I can do, and that's why I have to say.. I wish I could just turn around. Take a look at me now, while I'm standing here.

You think you know someone,
but you never do.
(v

Kommentarer
Postat av: sofia

hmm?!

2007-11-01 @ 09:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0