onsdag

Hemma efter en jävligt hård dag på skolan. Naee, inte allt för hård, jag lever ju fortfarande. Har inte varit så hård dag. Inte emot igår som däremot hade en del jobbigt att bjuda på.. Ett plus var att jag inte hade en smula ont i huvudet när jag kom hem idag, och jag undrade vad det var för fel på mig, för det brukar jag alltid ha. Men nix pix, inte idag och det var lite gött.
Har gospel sen men har också så otroligt mycket att göra så jag ska nog inte på den :/ Fan, jag blir jämt deprimerad, det som är så roligt. Det är lixom värsta seriösa samtalet med Laila påväg dit och hem. Mest på vägen dit eftersom att på hemvägen är vi lite mera trötta. Nog för att man är det när man åker dit men som bekant så blir man nästan alltid sleten efter att man har legat i och sjungit. Det är ju gött att veta att man jobbar hårt någon gång i alla fall! Fuuck, imorn har jag svenska anförandet och det ska bli så otroligt roligt. Inte kanske direkt men vafan, det om 9:ans show kan jag. Blir förhoppningsvis bra. Ska berätta om det för Kristina, Adin, Sanna, Maja och Isac. Om Sanna är i skolan då vlsg för enligt Madde har hon varit på ukm turné. Wiihooo, hoppas det har gått bra (y) Blir grejer det. Men ska bli gött att få det gjort också. Phhuuu.
Skrev så fina bloggar när jag stod i biblioteket förut, på Solberga. Inte ett dugg vettigt tror jag ^^, Iofs så har jag inte läst igenom vad jag har skrivit men det kan inte bli värre än dom bloggarna jag skrev hos Sofia förra helgen (a) Fint i ordning va man då xD
Jag ska göra läxoor :( Vill inte, kan inte, vill inte ännu mer.. Jag hatar läxor. Återkommer väl :)

18.02 - Inte för att jag har gjort några läxor än men! XD och det kommer inte bli förrän efter kl 20.00 heller. Inte så värst länge heller xD Jävla laaaatis (a)

(v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0