need to breathe

Vaknade redan vid 9-tiden, somnade om lite halvt, gick upp lagom till 10 för då hade jag sådan ångest så jag klarade inte ligga kvar i sängen. Den vanliga ångesten, om att imorn är det skolan, en ny vecka och allt börjar om på nytt och jag MÅSTE välja. Tur är väl att SYO är tillbaka! Men jag tror ärligt att jag dör. Har nog aldrig varit såhär allvarlig i hela mitt liv. Det är extremt jobbigt och jag tappar lusten för allting. Som igår t.ex. jag va inte ute och söp någonting. Vilket jag tycker jag gjorde ganska bra för jag och Anki fick en del att göra ändå. Haha ^^, men det var rätt kul. Stundtals va det för jävligt men sånt e väl livet. Det skrek i mina öron och mitt huvud bara: AAH! Min kamera dog vid tivolit också för batterierna va slut, men jag fick några kort i alla fall och hoppas det är okej om jag lägger ut ngr. Så jag inte får värsta kick offen med stryk för det. Vore inte så bra.. Eller jo jag ångrar mig, det vore väldigt passande! Helst ska ni knocka mig på första slaget för annars kan jag nästan garantera att jag blir förbannad. En reflex.. Menmen.
Pratade med Rasmus igår :D Fan, honom har jag inte sett på hur längesen som helst :S Men det var roligt! :) Och så prata jag litt med Ante och han rekommenderade musik/estet fast sa att det stundtals kunde bli väldigt mycket. Herre miiin guuud..
Jag absolut hatar det hära. Det känns som varje minut är viktig idag. Och till veckan ska vi i svenskagruppen ha bokprat och det kmr gå käpprätt för jag har inte läst i boken. Det är 200 sidor och jag har läst till sidan 27 eller något. Fatta vad efter jag är! Jag får panik. Ärligt, det är panikångest! Vad ska jag göra!?
Var ute och gick i höstfärgerna förut och halleluja säger jag bara, den friska luften gör att man tänker på ett helt annat sätt. Jag längtar både till jul och till sommaren. Saknar det.
Vad ska jag göra, jag borde ha bestämt mig till imorn! Förstår ni allvaret? Nej!
(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0