nåt som stör mig

Kan inte sätta fingret på vad det är men något är det :)
Rätt varmt ute idag om man jämför med antarktisk-klimatet som rådde igår morse. Men det var nästan finare igår, för idag är det sådär blött och fucking trist som det brukar vara på söndagar. Hatar dom mer än allt annat -.-
Jämt varit ute hos hundarna och släppte ut dom, och gissa vad. Bengt hade släppt in 3 lösa hundar i samma rum så mattor var utdragna på golvet och mitt i allt låg en porslinsdocka och stirrade stelt rätt upp i taket. Dessutom så hade dom pinkat på detta så det var inte direkt det fräschaste jag har sett, men ändå. Jag har sett värre. Letade upp fågelhuset samtidigt så nu ska jag ut och montera upp den på en stör tänkte jag.

- du, hoppas det känns bättre nu
du vet väl om att du är värdelös
(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0