måndag

Måndag vilket innebär drama!
Och vi började kl 9.05 med tråkig och oseriös engelska, som sedan övergick till seriös matte. Det enda jag är seriös i är matten. Svenska och engelskan kmr gå helt åt pipsvängen för mig. Och det värsta är att det inte är någon bedrift. Efter matten hade vi GEMU med Clara och sedan upp till skolan med Sandra, Sara och Linnea för att käka. Efter att ha suttit i maten ganska länge och pratat om väldigt mycket, eller i alla fall jag och Sandra :D så gick vi ner till Kim på draman. Så himla härligt när vi gör EGO-övningen tycker jag. Med härlig musik till eller när vi ska sammarbeta. Askul :) Jag, Amelie, Veronica, Anders och Madde va i samma grupp och gjorde uppspel till en dikt om snö. Men konstigt nog så gick draman ganska trögt idag, hm, undra vad det berodde på? Sen slutade vi i alla fall och jag blir alltid så sleten efter såna psykiska övn. Fast det är gött och känna att man har åstadkommit nåt :) Sen satt vi och planerade lite Danmark på tåget. Wihoo, jag vill dit. Jag ska råna varenda Statoil/Konsum affär. Nån som vill haka? YEAAH!
Nu ska jag snart iväg på kvartsamtal på musikskolan. Ska till Martin Hultén :) Önska Nisse som pianolärare, om jag får piano! Måste hem och träna på svenska sen. Prov imorn! Antar att det blir datorn också :/ Uff.
Vet inte om du vet, men du har förändrats.. Trevlig kväll, you motherfuckers!

20.04
Tillbaka ifrån kvartsamtalet i stan. En kvart kan jag inte påstå att det tog direkt, snarare 45 minuter, för jag är så dryg, ska prata mest möjligt och få mest möjliga sagt och fråga om jämt allt och blablabla. Nu ska jag öva på svenska! Jag ska inte säga att allt är perfaa men allt är lugnt och det är huvudsaken :) Nöjt mig med min situation.
(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0