making me wonder

Hejsan! Idag har Anki varit på besök hos mig :) Det har varit super tkr jag. Gött och få stri lite, vilket vi har gjort ganska mycket =) Vi kom på det vid 4-tiden och bestämde att vi skulle mötas i Ch-berg. Kul att du kom bruuden! :) Så hänge hon på upp till mig och nu det sista vi gjorde va att gå ut och gå i månskenet. Jag har inte sett en måne på förjävligt länge. Usch, och inte stjärnor heller. Vilket reminds me of something that happened some months ago. Och som jag saknar.. Den saknaden skulle jag helst inte vilja minnas. I alla fall inte utan svar. Så jag måste söka efter det nu, I feel.
Idag har allmänt rört om en hel del i känslobanorna. Det är klart ute och månen lyser, det är en anledning och en annan är att vi har talkat en hel del. Jag känner mig helt omrörd faktiskt. Punkt.
(v

Kommentarer
Postat av: anki

jag hoppas det var mer positivt än negativt iaf!
och hoppas jag inte ställde till det för dig :S

2007-10-29 @ 23:36:23
URL: http://ankinilsson.blogg.se
Postat av: emmelie

du ställde inte till med nåt :D

2007-10-30 @ 00:25:57
URL: http://spotlight91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0