lördag

Centret med Madde och spelat idag :D vi hängde runt med Anki också. Kul =)
Jag och mamma, tröga som vanligt så vi var sådär ca 45 minuter försenade men det löste sig. Vi fick en kvart på oss och ställa in ljudet och öva lite låtar så det var ingen fara!
Kom hem vid halv 5 tiden tror jag klockan var, och då satte jag mig här för att kolla läget men typ ingen inne så jag drog :P Nu har jag kört bort till Madde och tillbaka för att hämta Martin som var hos Rasmus. Me like köra bil =D
Snart kommer pappa, Ann-Katrin och farmor. Fick sopa verandan förut för fågelfaan har dragit ut massa isolering som låg utspritt över hela verandan :S GAAH.
- Du är knäpp
(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0