lördag - gospel i eda

Jag och Sofia förut i församlingshemmet:
E och S: - Ska vi kolla vem som har mörkast hår?
E: - Det är jag, men du.. Vi kollar vem som har ljusast då.
S: - Aah, men det är ju du!
Jag tyckte den va så klockren! Och Gabriella bara; ahaa? ^o) Haha ^^
Jag tar tillbaka allt jag har sagt om helgen och gospelen och alla tråkiga miner. DET VAR GRYMT KUL :D Har ganska nyss kommit hem ifrån kyrkan och det har varit såå bra! Speciellt på sista låten då vi stod och hade världens gympa på "Oh Happy Day" då Isabell sjöng. Hur häftigt som helst. Åååh vad tomt det kommer bli när det inte är någon gospel på onsdags kvällarna. Tänk att allt roligt måste ha ett slut, haha. Kändes så himla gött när vi stod där uppe på den där ställningen och bara: EEEVERY DAY! Yeah!
Vi har imorn kvar förresten, så det är ju inte riktigt slut än :D I Gunnarskog. Och Karin är så himla bra, att hon orkar med allt det här! Tusen rosor till henne :D Love it.
(v

Kommentarer
Postat av: ida

du och allihopa var jätte duktiga i kyrkan! det var så kul att höra :)
gospel

2007-10-20 @ 19:42:15
URL: http://ida16.blogg.se
Postat av: emmelie

kul att du var och lyssnade :D

2007-10-20 @ 20:43:11
Postat av: Lina

Jag och emmelie äger ^^ och alla andra också för den delen . :P

2007-10-24 @ 17:08:39
Postat av: emmelie

lätt att vi gör lina :D fan va ösigt vi hade det där uppe på högsta raden på lördan!

2007-11-19 @ 19:40:15
URL: http://spotlight91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0