kören är min räddning

Mm, visst. Jag vet redan att jag är en hejare på att skriva blogg och har jag möjlighet missbrukar jag den gärna och skriver flera. Som idag!

Sitter och övar på GEMU:n, dabadabadabadabada, da-ba ba-ba, da da da da, da daba, daba da. Rytmläsning och notvärden och det är så extremt kul. En aning ironisk va jag nu men det är rätt lugnt hittills faktiskt. Men ska ha det i 3 år så jag lär väl tröttna. Jag är med i en bra grupp också, ett plus är att vi bara är 4 pers! Jag, Sandra, Sara och Linnea :) Jag längtar som vanligt som en tok efter torsdag eftermiddag då vi har KÖR :D Det är så jävla roligt. Jag får en kick varje gång jag ser Elisabeth surt, spänna ögonen i varje människa! Det är fan bara och köra där! Inga mesiga tag där inte. Är så grymt kul, ända sen första gången har jag tyckt det. Och sen på tåget hem, då sjunger jag, Madde och Sara alltid. Det går inte att hålla sig då! :)
Blir musik/estet lika kul som kören på torsdag eftermiddagar då lär dom här 3 åren flyga iväg.
(v

Kommentarer
Postat av: sofia

haha, joora. jag kan att skirva blogg om jag vill :P det gäller bara att ha tid och djupa tankar :P ÄLSKAR DIG HUN

2007-10-10 @ 09:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0