huuum

Varför måste det kännas så helt åt helvete, så att det nästan går en på nerverna. Tycker inte om känslan och helst av allt så skulle jag bara vilja slänga ner den i en låda och ställa mig på en stol och hoppa ner på den med all kraft som finns i världen. Sen bara kasta den, av vrede, rakt ner i ett stup så kan den ha det så jävla gött där sen! För det är inte värt det. Vill inte känna såhär men det blir fan så ändå. Det är väl pg.a att allt har blivit så. Bara att det går mig så extremt på nerverna, det har det ingen anledning till att göra, men gör det, det gör det ändå! Vaddå, det händer ju inte överdrivet mycket men ändå ska det alltid bli så. Kanske är ett tecken på att det är höst också, vem vet. Jag har ingen lust att veta för den delen heller. Men va kan man göra åt det? Det kommer ju knappast bli like that igen. Who cares, tycker nog alla. Jag kanske också skulle bli lika maläten och lätt på orden jag med. Kanske skulle leda någon vart det. k u l .

(v


Kommentarer
Postat av: sofia

vad äre? beräta? : /

2007-10-17 @ 17:47:26
Postat av: äms

haha xD

2007-10-19 @ 17:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0