höstlov om en vecka

Vet ni vad jag kom på? Att det bara är en vecka kvar tills det är höstlov :) Jag längtar som bara den efter att få sova på morgonen. Det blir lite som att ramla tillbaka i sommarlovs vanor. Åh, vad jag saknar sommaren. Även om det inte varit det mest klockrena sommarlovs vädret då, så har vi varit ute mycket och festat och haft kul och genomfört planer. I like that feeling :D Jag gillar att vi är galna.
If I only could tell you, and if you only could understand.

The clock's running down. the team's losing ground, to the opposing defense. The young quarterback, waits for the snap, when suddenly it all starts to make sense. He takes a step back, he's under attack, but he knows that no one can touch him now. He seems so at ease, a strange inner peace, is all that he's feeling somehow. He looks to the left. He looks to the right, and there in a golden ray of light, is his open man. Just like he planned, the whole world is his tonight.

Längtar tills lov :) Hoppas och tror.
(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0