hope is gone

jag är ledsen.. :/ jag hatar det. varför blir det alltid såhär? du kan väl inte hålla dig borta och du är feg och värdelös och du tror att du är nåt. vemfan bryr sig om bertil! våga stå på dig istället. åtminstone så bör du göra det nu. för nu har du trots allt lyckats.

och vad beträffar dig så är du också totalt värdelös och en STOR jävla mes för att du inte pratar med mig. men grejen är att jag trodde jag kände dig, vilket jag tydligen inte gjorde. och ändå på en finger vet jag vad du går för. du skulle aldrig göra blablabla t.ex. för att du aldrig visar dig nuför tiden. det är mkt jävla synd för jag hade inte haft nåt emot att få prata allvar.

och du är förändrad och snälla TA MIG TILLBAKA TILL MIN VÄRLD! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0