high school musical 2

Har just precis sett färdigt på High School Musical 2 och jag måste kommentera den. Säg vad ni vill folket, men jag tkr dom är skitbra :) Filmen är så jävla söt och jag blir så glad av att titta på den! När jag hörde talas 1:an första gången tyckte jag den verkade skitkass och löjlig och allt möjligt, men så såg jag lite av den på Disney Channel en gång och då blev jag så förtrollad att jag var tvungen att ladda den! Den va så sööt <3
Nu har jag just sett 2:an och jag personligen tkt den var väldigt bra också, mohaha, wtf och småbarn sitter och kollar på den, jag sitter ju och gråter till Björnbröder! Kan inte förklara men tkr dessa filmerna är så fruktansvärt goa. Även om det är under perfekta förhållande allt händer i High School Musical så ger den mig en så positiv känsla! Alltid :) En film för kropp och själ! - I gotta go my own way. Går inte att förklara ju!
We're in this together, 5 stjärnor!

(v


Kommentarer
Postat av: Rebecca

nej missade den, skulle ju vara premiär idag på DCH. oh typiskt :(

2007-10-05 @ 21:13:25
URL: http://rebeccasfantasi.blogg.se
Postat av: sofia

ååh, jag älskade den! den är mkt mkt mkt bättre än 1;an måste jag säga. XD
jag tkr om den filmen.

2007-10-05 @ 22:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0