göra rätt

Nu ni motherfucking fuckers xD Haha, skojja. Men allvarligt. Nu tror jag att jag har bestämt mig ang. gymnasiet. Har varit och pratat med SYO idag igen, han är bra att gå till om man vill komma ifrån lektionerna litegrann och om man vill prata. Det är jag ganska duktig på. I alla fall så har jag varit det de senaste en och en halv månaderna, men fick studieplaneringen idag för både estet och samhäll. Vägde lite fördelar mot nackdelar. Och precis innan jag skulle gå ifrån SYOn för klockan var redan tjugo över tre, då frågade jag om jag t.ex. fick byta ut ensemblen på musik/estet mot t.ex. matte eller naturkunskap och vet ni? Han sa ja. Kanske får jag byta ut någon mer kurs som jag verkligen inte känner för, men det lättade en sten. Så frågade jag han vad han skulle göra om jag gick estet ett år och sedan kom på att jag ville gå samhäll, antagligen kultur. Och han sa att han skulle tänka på det. Så jag menar, det kanske inte är helt omöjligt att ändra sig senare heller. Men får jag bytt dessa kurserna så lär det väl ordna sig. Hoppas jag :) Det är min chans. Så isåfall blir jag kvar på musik/estet. Och jag hoppas inte att jag gör fel :) För nu känns det som det finns lite möjligheter. Och jag kanske ska byta ifrån sång till piano. Har funderat på det.
Fan vad jag har gått och grubblat på det här länge. I en hel evighet och igår hade jag ett HUGE breakdown inför mamma och mormor och bara sprang skrikandes ut härifrån. Denna tråden tvinnar sig bara mer och mer, men känns som jag har lite kontroll nu. Dags att andas ut och ta saker och ting lite som det kommer.. Andas.
Ska prata med SYO om kurserna. Yum yum! Nu kanske det klarnar upp för Emmelie (y)

(v


Kommentarer
Postat av: anki

anar du va skönt att höra ? (y) WE DIGG :D

2007-10-08 @ 20:39:54
URL: http://ankinilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0