fredag

Mm mums. Hade skitont i magen imorse så jag stannade hemma från skolan :) Med andra ord så tog jag lov redan idag. Vaknade av att mamma och Bengt skrek där nere och det var för att hunden som bröt ryggen nästan halkade omkull på vårat opålitliga golv. Gick och la mig igen några minuter över 7 och sov ända tills mamma kommer in på rummet och drar upp rullgardinen och visar mig på gospel-artikeln. Då va klockan halv 11. Nu är den 14.22 och jag har suttit hela förmiddan och tagit ut låtar tills imorn. Gjort GEMU läxan och tränat på min sång och ensembleredovisningen vi ska ha efter lovet.
Sen ska jag åka till Madde och rigga upp PA:t och jobba ihop oss så vi blir tighta på låtarna. Blir nog bra!
Jag blev så förbannad på en låt förut alltså. "Lord loves a drinking man", den har ett tempo och en text som man rabblar bort sig på hela tiden. Den går mig verkligen på nerverna! Så förut bara slängde jag iväg noterna i väggen. Mark Chesnutt kan komma hit och spela den själv -.-
Men nu är det lov i alla fall :D <3 Jag hoppas det blir mycket slappande och festande. Om vi hittar ställe att vara på :P Jag älskar fredagar <3
(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0