fredag

Skriver jag ingen blogg idag kan man börja undra vad det är för mysko med mig, så säkrast att jag gör det. Det är ju fredag :) Men det är inte lika roligt att ha fredag idag, för jag vet att hela helgen kommer jag ägna åt Eda och Gunnarskog kyrka. Fast det är roligt det också :D Vi gjorde sista gospel övningen i onsdags. Uffa :/ Det är trist att sluta, men sen får man visserligen onsdagkvällarna lediga igen. Fast whatafuck. Hade inte gjort så stor skillnad på mig ändå tror jag :P
Var och såg på estetshowen idag. ES1MU har redan varit och kikat på förberedelserna men det var grymt kul att se dom idag. Man fick ju se hela showen :) Jag diggar Robin och han andra som gjorde sketcherna. Fan va grymma personer :D länsman, länsman, länsman, länsman. Haha! Kommer bli skittråkigt när 89:orna slutar i alla fall. Life is a highway gjorde dom skitbra och det var en till låt som han gitarristen hade gjort som jag föll pladask för. Awesome :)
Imorse började vi med ESO/musik som vanligt på AKM tillsammas med Elisabeth, men efter att ha suttit där i typ 10 minuter och kommit underfund med att vi inte skulle hinna redovisa eller någonting så ringde hon bort till Ritz och vi fick knalla dit tidigare. Vi snek oss platserna längst fram, snekna som vi är, och såg hela showen då ofc. Efter det drog vi upp till skolan och käkade, sen gick vi till bilden och då hakade Änks på. Sanna fixade sin schnögga mask och förvandlades till öhm.. Transvestit! Jag satt och gjorde ingenting i två timmar, bara slipade litegranna på masken och sedan kollade på estetshowen från igår på film. Fick återigen se halleluja-snuttarna med Robin och den andra killen. Haha ^^, så fränt! Sen tog vi följe med Amanda, Louise och Joanna ner till tåget och körde i rasande fart ner till centret där jag köpte en ful väst och sen hem. Såg Katarina och Birgitta, Sofias mormor också. Jag hoppas och tror i alla fall att det var Birgitta. Hon va jävligt lik iaf! Jag lekte olaglig och startade lite för tidigt med min övningskörning och körde ifrån Fjällkorset och hem. SKÖJ. Mötte en bil på den trånga och smala grusvägen så jag fick väja. Värsta coolt B)
Nu ska jag masa mig med uppsatsen och idrotten hade jag tänkt mig. FAST ÄNDÅ LYCKLIG ÖVER ATT DET ÄR FREDAG :D <3 HAA´T!
(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0