fredag <3

Hinner alltid så långt på alla bloggar jag gör i skolan. Eller hur xP
Nej nu är det ääntligen fredag och jag har längtat efter den dagen, hela veckan igenom :) <3 Finns fan inget så gött som en fredag. Plus att när man kommer ut ifrån Solberga möts man av soolen som lyser en helt obehindrat i ansiktet. Det är så jävla gött att en del höstdagar är såhär soliga! Speciellt nu när jag känner mig så förbannat grå och trist. Blir på så jävla gött humör när solen skiner såhär :) Mina bloggar har blivit så grå och trista och det finns väl inget annat att förvänta sig heller, med tanke på allt runtomkring, väder och vind och situationen. Så ni får stå ut med mig såhär tills våren igen! Jag kommer nog på fötter ganska tidigt igen ska ni se :) Jag kan knappt bärga mig tills studenten -10! :D Längtar så grymt mycket tills det är slut på Solberga. Visst, jag har ju bara 3 år kvar men.. I get so fucking depressed när jag tänker på det. SLÅ BORT TANKEN PLS!
       
Lite bilder ifrån idag då jag bl.a. har träffat de 3 gummorna på bilderna :) Förutom Anki som är med på 2 utav bilderna så åt vi mat med Mändie <3 och stre med Louise <3 Sweeties! Och om ni undrar vem det är som har fullt med papper på sig så är det Anki för hon blev sinna på mig när vi började prata om redbull, alkolistens bäste vän (y) Yo mannen!
Men ikväll blire ingen marten i alla fall, utan det blir att sitta hemma och tröka, se på high school musical som Sofia <3 ska påminna mig om :) För annars lär jag väl glömma det! Jag kanske hinner med att kolla på ngn av Ankis filmer också.
Förresten så är det värsta fina vädret ute, lika blå himmel som det är på korten ovan! Det är grymt fint, ska lägga in en bild så ni får se!
 Älskar det! Det är sommarlovs känslan i bött :D <3 Och det syns just nu ifrån mitt fönster. Fatta vad underbart! 7.7.07 theme också. Fuuck va härligt!

(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0