english lesson

Sitter i biblioteket med Madde och letar på Hawaiian Monk Seal och dom är så jävla söta! :) Vi bestämde att vi skulle ta antingen Black Caiman eller Hawaiian Monk Seal och jag vet vad jag vill ha! Men Madde vill säkert ha den andra stygga lilla saken :S En krikedol är det. Och den ser ut såhär..
 Medans the Hawaiian Monk Seal ser ut såhär:
Ni får väl själva bedöma vem som är sötast men! Haha :) Jag vet vem jag tycker i alla fall.
Bara haft teoretiska ämnen idag, puuh. GEMU på morgonen, har nr 17 i läxa och nånting med Bä Bä Vita Lamm blablabla, notsystem :P Haha. Men nu får jag återgå till engelskan!
 (Madde tkt dessa va roliga)
Och enligt sig själv så är den till höger död, och det har växt ogräs på den. Mohaha. Optimistisk hon är!




(v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0