arvikamarten 2007

Vad vore det inte mer passande att döpa en blogg till? :P
Det är nämligen så att det är lördag, det är mârtens 100års jubileum i Arvika och JAG och Anki har suttit och kollat på bio. Vafan! Haha det är iaf årets smartaste drag xD Åkte in till stan utan någon med mig så jag var tvungen att bängla med alla sätena i onödan. Yeah yeah, men hur som helst så efter lite mat på OK (fruktansvärt mycket dressing!! :S) så kom jag in till Arvika. Såg på bion "på smällen" tsms med Anki och sedan gick vi ner på stan. Vi träffade Sofia, Jossan, Madde och rubbet nere vid tivolit och Madde va iaf litte gött drögen. Hon slängde sig om alla möjliga halsar, haha ^^. Jossan och Sofia va ganska bra dom med. Inte allt för mycket men ;) Men det blev värre! Haha i synnerhet så kändes det värre :P
Vi sprang runt lite granna, jag och Anki var spiiiiiknyktra om jag får uttrycka det så (y) Eller åtminstone så var jag det för jag hade inte druckit en dröppe! Känn på den! Så det blev jag och Anki som bl.a. fick va stöttepelare till t.ex. Madde, eller ngn fuling vi träffade xD Klockan gick ganska snabbt, vi var ju bara på stan i typ 2-3 timmar men ska lova att jag blev trött efter det! Och fick ganska ont i huvudet, haha! Men fint fint gick de :) Hoppas jag, jag har inte hört ngt ifrån dom andra, men det kanske jag får imorn :) Hoppas det.
Sen när vi skulle åka hem skulle vi ha med oss Amanda, Raymond, Patrik, Ceasar och Nicole i bilen xD Så vi åkte en olagligt men det gick bra. Och det var ganska roligt att sitta och lyssna på allt på hemvägen då Amanda hade en liten trevlig konversation med sin pojkvän.. (y) Haha ^^.
Vi åkte virvelvinden också, Sofia, du får inte glömma att betala tillbaka Maddes 30kr heller! Hon ringde och va lite sinna på mig för det. Men wtf ;) Jag, Sofia, Anki, Patrik, Amanda och Raymond knökade ihop oss i en vagn i virvelvinden och snurrade ett par varv. Enligt mig så va de suuuper kul :) Nu har jag visserligen dragit ifrån alla folk så nu är dom kvar och festar utan mig i Arvika. Eller "alla" och "alla". Jag hade med mig 5st i bilen hem och Anki åkte också. Men Sofia, Jossan och Madde är kvar iaf. Hoppas dom tar det lugnt..
Och fuuuuck, dig fick jag inte se, tala med. Såg en skymt av din pooolare påvägen till bilen och dom vände sig om och kollade mkt, men jaaao. Så ärre..
Pain as hell in my head!
(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0