aooouch

Inbillar mig att jag kollar varenda blogg ganska mkt förgäves för ingen skriver någonsin i sin blogg. Är det sant eller har Emmelie rätt? Jag har varit duktig och gjort läxor, men dom började jag inte med förrän kl halv 8 eller nåt. Va ner till Ch-berg först, eller till församlingshemmet för att öva på min låt inför gospelen. Men sen raka vägen hem tyvärr för jag hade som bekant, läxor. Hate it! Men så äääre och imorn ska jag ha anförandet. Måste gå ifrån SP1C, cp-klassen xD Haha det kom vi på innan vi började skolan, att SP va CP, eller vad säger ni samhällare? ;P
Take care, cause I won't,

(v


Kommentarer
Postat av: anki

cp ja, vi heter ju "snusk & porr, 1 CP :P" haha! dooh, vad annars kan tänkas?! :P

2007-10-04 @ 17:05:59
URL: http://ankinilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0