torsdag - kil

Idag har jag varit i Kil hos Malin =D Skitkul! Det är det alltid. Det påverkar mig alltid positivt, även om mitt humör imorse inte var det bästa jag haft. Vi gjorde en sväng till IKEA också och köpte nårra kuddar och både ja och Malin gick sån lust att göra om rummet. Ola och Martin va också med.
Maggan är så förbannat rolig! Tar 200 år för henne att bestämma sig om ett par mattor va fina eller inte. Så vi bar dom genom hela affären så hon skulle få tänka på det, men sen beslöt hon sig för att ta dom i alla fall! Varför lyckas jag alltid få en sting av en så skön känsla när jag är med er? Nu vet jag precis hur jag vill ha det, och hur jag vill bete mig, men imorn har jag sovit på saken och glömt allt. Tyvärr, blääh. Men existensen återstår ändå! Freedom, och den mysiga, hemtrevliga känslan :) Snart får Maria barn också =D
Imorn ska jag iväg till Karlstad med Madde. Och det blev ingen fest tyvärr :/ So, I guess, ungdomar inte super så mkt under höstlovet ändå. Haha :D

(v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0