söndag

kollade färdigt på filmen imorse, där jag stoppade den igår :p sen ringde madde och undrade på vilket typ av anlägg vi skulle ta med oss. jag tyckte vi skulle ta enbart förstärkarna och kanske mixerbordet men mamma hade ringt till dom innan och tyckt att vi skulle ta med hela pa:t. så onödigt, för jag visste att det skulle finnas nog med grejer där borta, men så är det när man har en morsa som är vrang. för mig blev det visserligen inte så stor skillnad, bara att jag faktiskt fick dra med mig en sak extra. lennart hade fixat allt i alla fall så det var bara att plugga i. har inte varit den bästa dagen i mitt liv idag.
trodde ärligt talat jag skulle svimma förut. fanns inte ett tillstymmelse till syre i det folkets huset i alla fall. snälla låt mig falla ihop och skrapa ihop det som är kvar av mig och kasta ut mig genom fönstret! sen kanske vi kan försöka lappa ihop mig. om jag fortfarande lever vill säga :)
hade små nervsammanbrott hela morgonen, mamma undrade nog om nåt slagit runt i huvudet. det lustiga är att jag kan inte sätta ord på vad det är. jag är bara förbannad hela tiden och det känns som ena stunden är pulsen skyhög, sen är jag jätte trött osv. blir ju förfan trött på mig själv ju. typ nån ångestkänsla över allt. oh, vad jag don't like this shit. vad är det laila säger om konstnärsjälar? att dom är omöjliga, djupa, blir fort uttråkade, i behov av annat folk, i behov av känslan. till och med enstöriga ibland :p om inte annat envisa. haha ^^
let me falla ihop. bokstavligt.

(v


Kommentarer
Postat av: Sanna

Svar: Ja, det gör jag. Hurså? :)

2007-11-04 @ 18:05:15
URL: http://sannakumlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0