onsdag

jag och mamma har nyligen varit hos laila och vi kom såklart in på nåt väldigt intressant och mitt i det måste vi bryta och åka hem. usch! haha :) idag gick kvällens rubrik till mediala förmågor. extreamly interesting!
och hon ska snart iväg på inka kurs och tågluffar neråt i sverige. jag tycker det är så häftigt! lånat värsta böckerna av henne nu :P speciellt vad gäller mamma och hennes "förmågor". seems nice. vi får se hur det blir till veckan också. det är bra kul detta!
satt på city och fikade med sara, johanna och linnea till en början idag men sen gick linnea och madde kom ner istället. jag, johanna och sara satt där från 9 - halv 12. väldigt trevligt :) då kom vi in på detta med medium och konstiga och övernaturliga händelser.
på lördag kanske jag ska till henne igen och hon får hjälpa mig leta fram 80-tals kläder. yes :) stylist! och laila kanske ska lära mig nårra tekniker sen när hon kommer tillbaka. om vi, eller jag är intresserad. coolt! och det var bara att höra av sig också. no regret.

(v


Kommentarer
Postat av: Lina

Laila verkar så himla härlig! :D

2007-11-15 @ 11:37:05
Postat av: emmelie

det är hon :D

2007-11-18 @ 13:55:23
Postat av: Linda

ja det är det faktiskt :) går bara upplärning just nu, ska börja på riktigt första helgen i januari. du är kvar på statoil eller?

2007-11-29 @ 09:36:07
Postat av: emmelie

ja det är jag! hehe där är det bra, men jobbar inte mkt just nu. vem är linda förresten?

2007-12-25 @ 15:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0