måndag

ååh, älska gårdagen då, och för att inte tala om natten. det var ett rent helvete. en av de värsta nätterna i mitt liv. lugnt! mina ögon imorse va helt igenklistrade och jag mådde så jävla dåligt. haha men efter nåt negativt kommer alltid nåt positivt och här sitter ja nu :) har pratat med mamma och mormor, och ärligt talat så känns det mycket bättre! kände inte för skolan imorse men det blev ganska bra ändå när jag kom dit. sanna tyckte jag såg ut som en kines, haha ^^ och sandra tyckte jag verkade extremt trött, vilket jag också är.. efter den natten. men anyway.
tyvärr svek jag henne och marcus när det var dags för redovisningen vi skulle ha istället för draman. hmm, hoppas allt gick bra! om dom nu hade den? =) pratade med kristina och det var lugnt om jag stannade hemma imorn, hon såg väl hur jag såg ut i ansiktet. funderade på om jag kanske hade ögoninflammation. don't like.
du är väldigt snäll och så men nåt som inte stämmer o jag har hört flera som har sagt det. har själv först kommit till insikt med det nu, även om jag ändå har känt det på mig. ganska sjukligt faktiskt :s så lugna dig människa!
bra gjort emmelie! du gjorde färdigt grease-recensionen idag också :)
alla människor har dåliga dagar, sånt händer jämt och ständigt. men man kan inte gå runt och må dåligt hela tiden. ens liv funkar inte då. bättre att lugna sig lite då och prata med nån istället som kan hjälpa en. det är bättre att ta lite lättare på saker och ting och tänka att man gör det man vill. blir bäst så. gör det jag vill, även om allt inte ska gå ut på det heller :)
kändes i alla fall när jag kom tillbaka, att det var lugnare och mer harmoniskt på något sätt. mycket lättande. tiderna kmr och går, ta det inte så allvarligt. kan bara ge mig själv en massa råd. ta det lugnt, alla känner att dom inte vill, det märkte jag. det är som nåt slags vakum och kanske är det bättre att hamna i ett sånt ibland med, för känslornas skull. man ska ändå alltid gå på magkänslan och inte pressa sig själv.
det känns lite bättre nu. jag kanske klarar uppskatta mer, fast inga förhastade slutsatser. allt har sin tid, och hjälp finns om man så behöver :)
goodbye fools!
(v

Kommentarer
Postat av: Sanna

Svar: Kil-Malin som skrattar så gulligt! Haha ja, hon går i min klass :)

2007-11-05 @ 16:44:58
URL: http://sannakumlin.blogg.se
Postat av: Sanna

Svar: Haha, coolt !

2007-11-05 @ 20:50:56
URL: http://sannakumlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0