lördag

Snart slut på lovet :( AAAH, tror jag dör helst.
Helt superfint härligt väder idag. Va ute imorse och fyfan vad jag älskar det. Himlen va helt blå och jag såg inte ett enda moln. Det är ju helt fantastiskt! Blir så glad och hoppfylld av sånt väder. Tänker på Rolling Stones i Gbg :'D Röjj . Det ser inte ut som det är November. Idag när jag låg i sängen och kollade ut genom fönstret såg det ut som Mars, April. Helt underbart, och att då veta att man har ALLT kul framför sig :D Ååh. När jullovet kommer om exakt 7 veckor, då har vi sen massa skoj framför oss. För att inte tala om när det blir Valborg =)
Va på centret förut med Anki och gissa vad som händer.. Vid Veromoda upptäcker jag att jag möter nån och tvärvänder och gå-springer in på Cubus. MIN PULS! Trodde jag skulle dö. Så jävla synd att vi inte fick reda på va jag hade för puls. Det hade varit väldigt intressant såhär efteråt. Nu är jag helt lealös. Då menar ja det verkligen. Jag körde hem och då körde jag i 50-60. Jag som brukar köra i 80-90 på 70-vägar.

I've been awake for a while now, You've got me feelin like a child now
Cause everytime I see your bubbly face, I get the tinglies in a silly place
It starts in my toes. And I crinkle my nose
Wherever it goes I'll always know
That you make me smile, Please stay for a while now
Just take your time
Wherever you go


Det är så sant så det är jämt löjligt.
Ordinary world 7.7.07 :)
(v

Kommentarer
Postat av: anki

vad var det vi kom upp till, 180 i puls ? ;p hehe!

2007-11-03 @ 19:35:22
URL: http://ankinilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0