fuck you bitch

Kände att jag måste jämt in och skriva en hatblogg till en ful TJOCK blond idiot. Åtminstone så är hon tjock i huvudet. Jag känner mig väldigt mogen men, det går mig fan på nerverna! Du är så stygg så det är jämt synd om dig. Och hur kom jag på att jag skulle blossa upp i ett sånt här hat nudå? Det tänker jag inte berätta. Bara att du är ful och stygg och jag fattar inte överhuvudtaget vad X ser hos dig!
Fick jag möjlighet, tillåtelse och feedback skulle jag slita i sönder dig. Jag gillar inte minerna hos dig och jag gillar inte sättet du agerar på och JÄMT INGENTING ÖVERHUVUDTAGET! Känner jag mig dum som hade chansen med tappade dig? HUR FAN TAPPADE JAG DIG!? VA!?
Ja får nog skriva en lite mera innehållsrikare blogg imorn faktiskt.

(v


Kommentarer
Postat av: sofia

det är gött äms!ut med hatet, UTUTUTUT!!!!!!

2007-12-01 @ 11:53:50
Postat av: anki

ååh, hänka på och köp en slagsäck, det hjälper till att ta ut hatet! nej men seriöst. Nu känner jag mig lost här, vad har hänt!?

2007-12-01 @ 17:49:05
URL: http://ankinilsson.blogg.se
Postat av: Josefine!!!!!!

Herre min skapare... denna sida visste jga inte fanns i dig ;)

2011-04-27 @ 15:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0