torsdag

Finns ett enda ord som kan beskriva mig helt och hållet just nu: TRÖTT. Och det har jag faktiskt skäl till att vara efter 33 timmars vaking. Imorse va inte den bästa morgonen jag har varit med om haha :P Inte bara för sömnens skull och att det hände så många konstiga grejer. Men vi hade så trevligt så, vi såg ju på film, åt godis, drack dricka och grejer ;) och nån grogg men va ju inte så kul att sitta och supa på en onsdag så det blev ju som sagt inte så mkt. Det får vi ta med the girls istället :D  festa hela natten låång blire dåå! Natten lång klarar vi iaf göra skäl för.
Men nog är vi fenomenala för att vaka i ett helt dygn sådära. En hel natt, 33 timmar ungefär för mig som gick upp vid halv 11-11 igår morse så är det helt otroligt. Men nån gång ska väl det göras det också, hiih ^,
Jävlar, vid 5-tiden imorse va det lika ljust som på eftermiddan innan. Solen hade börjat gå upp, lyste så att molnen blev rosa och sen blev himmelen blå helt plötsligt. Ah fränt att se var det i alla fall.
Snart arvikafestivalen åh jag jobbar    :\ men jag får dra dit på kvällen! och på torsdag kanske.
My friäänds, everyone. Så jävla tur att jag har er allihopa.
Er närmaste, Amanda, Jossan, Madde, Sofia, Louise, Anki < 3 betydr jävligt mkt iaf. Hoppas inte vi kmr ifrån varann på gymnasiet lr så. Sen har vi alla andra underbara pers. Dom ifrån Gönnerske, the rest of the Gunnarsby gang <3 kul att man har träffat så mkt folk! Without you - No me.

(v


Kommentarer
Postat av: anki

den morgonen du fick stå ut med, - jaa emmelie, jag vet inte vad jag ska säga. O_o
. förlåt !!:s

2007-06-28 @ 22:39:33
Postat av: Josefine!!

Det gjorde vi inte heller! Så mycket iaf :P

2011-04-27 @ 15:16:25
URL: http://josefinethorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0