torsdag

Ska börja med mitt favorit ord - idag. Haha nejdåå x) Nu har jag ju redan börjat. Åh jag började faktiskt med "ska", så det så! Well folks, jag fick lite respons på mitt första inlägg också. Änki pänki hade läst det - SVÄÄRT. Men jag kan ju låtsas att ingen har läst det åh så får vi se vad jag skriver för dumheter här i. Men säg inte det dåå? ;)
Som sagt. Imorn är det midsommar och jag vet inte vad det blir - riktigt än. Förhoppningsvis så blir vi hos Amanda nudå. Vi krånglar att bra mkt fram och tillbaka vi :P
Just nu tänker jag på hur ont jag har i fingrarna. Det är inte så jävla kul att sitta framför datorn faktiskt. Hehe därför är det gött att kma ut lite. Och man blir inte så rastlös och sånt om man kmr ut. Man ska ju leva livet innan livet lever livet åt en. Det är rätt sant det. Vad tänker jag på mer då? Jo att det är cp tråkigt väder ute. Sol ska det vara, jag älskar sol! Det får en att bli så himla glad och uppåt och kanske framförallt, hoppfull, vilket är underbart! Under sommarn då ska man vara hoppfull. Allt är möjligt då. Det är bara att ta mopeden lr cykeln lr vafan man nu har och dra nånstans. Helt själv om man vill det, annars drar man med sig ett gäng och bara sticker. Tälta ^^, haha det ska bli fränt det! Om det blir ngt av det då, vlsg. Nån kanske ändrar sig. Hehe..
Men på sommaren finns inga hinder. Festa dygnet runt, vara med folk, vara ute, strunta i att sova, jobba lagomt mkt, HA KUL. Dessutom så slipper man ju att pölsa på dig fullt med kläder och sånt, utan man kan istället bara lättvindigt trampa i skorna och gå ut. Det finns inga måsten. Eller ja, i alla fall inga tydliga måsten.. Fast nu överdrev jag en del. Men vi kan låtsas att det är så iaf ;) Ska kolla vädret på SMHI nu.
ÅH tråkigt nog så ser det ut att bli molnigt och kanske till och med regn imorn på midsommarafton. Blää säger jag bara! Men det kanske är ett tecken på ett vis också. Jaja.. Lördag kanske det blir finare men det ser fortfarnade ut som det ska regna. Men på söndag (: Hihii, då ser det riktigt fint ut! Sol och grejer. På eftermiddan är det till och med strålande sol. Wow vad gött :D Hoppas det blir så nu då!

På lördag kanske man drar sig till Gunnarskog då. Där är det ju dans på Gunnevi. Fernandoz (: Det hade varit lite roligt. Så vi får se om vi hänger på ett gäng :) Annars om jag inte gör det blir det nog slappande. Tror jag..
Men kan va riktigt kul i Gönnerske faktiskt. Lr väldigt kul kan det vara. Så vi får väl se! :D

Som sagt, vad har jag gjort idag då? Joo, jag har varit hos mormor och morfar en sväng. Spelat lite åh så och var där och åt middag. Förberedde mig lite inför veckan då jag ska spela i bl.a. Lersjö kapell, Christina Gunnardo repertoaren. Rätt kul det :) Det var synd att jag inte fick lära känna henne bättre. Det är ngt som kan kännas tungt ibland, för det var verkligen ngt speciellt med den människan.. Hata cancer!
Tog jag på mig för mkt med allt arbetande i sommar? :S Kanske, kanske inte. Kanske tror jag nog mer på. Hinner inte med allt som jag vill, känns det som :/ Fäen.
Sommaren07 var det ju sagt                      , <3


(v


Kommentarer
Postat av: emmelie

och sommaren noll7 BLEV DET!

2008-01-02 @ 15:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0