tisdag

Idag har jag jobbat. Precis hela dan kan man säga, från kl 12 till 20. Åh jag ska jobba typ samma skift genom hela sommaren. Otur som jag har så jobbar jag helgen då arvikafestivalen är så det går åt helvete med den eftersom det inte går att byta med ngn. Och jag har 3-dagars biljett. Så ja vi får väl se hur det blir med den ^^, kanske kan gå torsdan? Och nån kväll? Lr så säljer jag biljetten, vi får se. Anton hade ingen iaf så han kanske får köpa den.. Lr inte! xD Tur att man har trevliga folk att jobba med iaf. Dom på statoil e helt OK! Mer än okej (:

Haha detta med midsommar nudå ^^, först så trodde vi att vi skulle vara där, sen trodde vi nåt annat, och idag trodde vi en sak, men nu ikväll tror vi nåt helt annat! haha fram och tillbaka. Liite cp men okej!


-



Jag lyckades bara få den dära känslan :/

(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0