söndag

- e en sån dag som man inte gör ngt på. Iaf inte jag och jag tkr inte om det. Det är en mittemellan-dag som e så enooormt tråkig så det finns inte. Iaf ibland är den det.

Måste jämt bara säga att förra sommaren va hel tokig, men I loved it. - Yeah, tell me about it.
Love me back to life - Joey - Misunderstood - All about lovin' you - The distance - You had me from hello
huuur knäppt som helst .

Jaaja x) Sooolen e uppe också! Älskaa <3
Finns inget bättre än att se den åh en blå himmel.

To me you look so beatutiful, your heart lights through your soul
And even if I've maybe doubt on you which was wrong, I don't think that this is wrong
When they told me that you wasn't free, someone else had seen the chance
I let the whole world hear the truth, and I will never take it back
Tomorrow will come, tomorrow will show

Tomorrow maybe the wind will turn, be one with me, feel my heart beating - for you
Someday we maybe can make it through, be together
I gotta take a chance, if I'm loving you.. If I'm loving you.

That's my song to you .
and now you're free






22.31

Nu har jag stritt öronen av anki iaf :P Hahaa om allt dettadäraa u know.
Svårt att släppa det. Faan är det meningen att man ska släppa det lr?


     (v

Kommentarer
Postat av: änks

men bara så du vet. JAG LÄSER !!!! haha.

2007-06-24 @ 15:42:58
Postat av: emmelie

åh detta inlägget kan iaf dra öt helvete!

2007-08-19 @ 18:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0