midsommar

Hjäälp, jag fick grön text nu när jag började skriva?! Jaja, det ordnar sig väl. Haha.. Men det kanske inte syns i bloggen, vi märker väl. Nu är det midsommar då. Just för tillfället sitter jag på Amandas rum med Madde. Amanda själv ligger nere i soffan i vardagsrummet åh sover ^^, hehe lilla gummsan. Hon va trött :P
Så när Jossan och Sofia drog sig hemåt ringde vi efter Gunnel, som ska kma om sisådär, jaa vad kan det bli? 15 minuter. Hon skulle i alla fall köra Anders hem eftersom dom hade varit hos Sonja. Men men, här sitter vi nu i alla fall. Madde läser i en tidning, Hänt bildextra tror jag det är. Och klagar ¨på skönhets idéalen som finns i världen åh allt. Åh bredvid mig har jag en form med potatisklyftor och kyckling i, alltså det som återstår av våran midsommarmat. Vi har varit hos Amanda ikväll och firat alltså. Vi kom vid halv 6-tiden och har haft mkt kul, hehe tkr jag i alla fall. Lollan och Hager kom och hälsade på en sväng förut också. Det var perry ^^, men dom gick snabbt igen. Hehe..
Jag och Sofia startade relativt tidigt med våra "twisted"-grejer, och cidern då vlsg, men på slutet nu så blev hon ganska trött och till och med tackade nej till cidern. Helt otroligt! Wow, vilken revolution (:
Imorgon, eller senare idag rättare sagt så är det Fernandoz på Gunnevi. Jag funderar på att dra mig dit, kanske med Madde, kanske utan.. Hehe, och det beror litegranna på vädret också. Regnar det kanske det blir jätte trist. Det vore kul om det kunde vara uppehåll! Älska sool ^^, :D
Men men, vad har vi sysslat med ikväll då? Jo, vi kom hit först och då var Jesper och Daniel hemma och när dom väl skulle dra till stan så fick vi tränga ihop oss i bilen och åka till Maxi för att handla lite tillbehör till maten. Sen så drog vi oss uppåt igen wipps sitter vi här! Haha, men nu är Gunnel utanför så vi får dra!

Hare bääst

(v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0