kom inte på nån rubrik

Jag är inte riktigt säker på vad jag ska döpa detta inlägg till än, men det får vi se sen när jag har skrivit färdigt. Mjaa, som sagt. Just nu sitter jag på Sofias rum. För ett tag sen var det jag och Anki som satt här, nu är det jag och Sofia för Änks har däckat och därmed med basta nu på slutet. Hlr i alla fall på att plocka ihop litegranna eftersom det gick en aning vilt till där ett tag, om man nu vill uttrycka det så. Har röjt igenom istort sett hela huset, och nu har vi bara 2 rum kvar vilket känns mkt bra ^^, med tanke på att vi tog vår sista grogg fem minuter över fyra imorse. Det har varit en ganska händelserik dag, afton, kväll, natt, morgon, och snart är det väl dag igen :P
Jag mår i alla fall finnemang, för jag sitter här nu med en treo i ett nästan färdig-städat hus. Förlåt så mkt Sofia för att du får städa resten själv nu. I just thought this piece of happenings had to be documented. Especially since the clock is so much ;) You know, the time is important. Nej, jag har inte druckit ngt om ni undrar över det. Så vitt jag vet så har jag inte stavat fel på ngt hittills.
Well well, jag mår finnemang. Ska höra med Sofia hur hon mår och hon säger att det är bara bra. Kan tyvärr inte höra med Änks men troligtvis så är hon lite skröpen. Inte för att jag vet vad vi menar med det men det låt mkt, mkt bra. Var ju tvungen att gömma alla saxar och pincetter, tänker inte gå in på ngr närmare detaljer men :P Gömma handtag fick jag göra där ett tag också och redbull osv osv osv.
Jag måste bara påpeka att jag har varit vaken i ca 21 timmar vilket jag tkr e väldigt svärt för att vara mig. Och jag har inte tänkt mig att somna nu hlr så vi får väl se hur det går idag. Hur bra vi klarar oss genom dagen ^^, Men dagen är ung.
Just det, medan jag kmr ihåg det så måste jag skriva ner lite olika händelser som jag var tvungen att dokumentera på tlfn, eftersom dom va så - ra'la?!
21.30 - It's starting to get hot in here.
21.56 - Jag är den enda som klarar kolla hontrollen ;)
22.19 - Under trappan.
22.21 - AJAJ brännät, utbrister en viss Nilsson.
22.22 - Sofia: Jag ska se om jag kan dätta!
03.20 - Änks, Sofia nyktrat till riktigt. Dags för nästa trapprace då :P
03.24 - Jag svälte min sprit i cigaretten, skriker Anki.
03.33 - Anki kokar ideal makaroner och blandar med (öhm) sprit ;P Anki: Visst är det härligt att se morgonen gry? Grogg på det du, Jesus!
Kl. 04.05 och sista groggen är precis gjord. 2 helor och en halv Malibu. - Mjoo, detta gick ju bra.
04.30-06.00 Cirkus maximum i bött.
Och lite småtalkande däremellan vilket va ganska kul :P Haha ^^,
Hare gött,


(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0