gunnevi

Jajjemän (: där har jag varit ikväll. Det var väl sådära kan man säga. Först trodde jag vädret skulle göra allt surt åh trist men det klarnade faktiskt upp och jag blir så jävlans glad över sånt. För hur kul är det egentligen att vara ute på dans och det e molnigt, lixom grått och trist. Lr ännu värre - att det regnar! Jag hataaaar regn :/ Bläsch! Men tillbaka till ämnet nudåå, gunnevi. Där va det mkt folk ^^, först va vi hos Kristoffer - där var det däremot inte alltförmkt folk. Det blev ett väldig sjå för dom att fixa chaufför, tillslut så blev det ändå "Jimmys farsas mamma" haha som en viss person uttryckte det, men i själva verket var det Jimmys farsas lady - med andra ord sambo. Lr om dom nu va gifta, det har jag ingen aning om! Holm hade iaf gjort i ordning en kärra me skinnsoffa och skit på och där placerade passagerarna sig och tog sig under omständigheterna till Lerfelt där det skulle stoppas och springas på toa :P Plus att ngr jackor skulle hämtas osv. Under färden till Jimmy så höll taket på att ramla ner och det var ju inte direkt ngn vacker syn kan jag säga. Så man kände sig inte så välldans trygg där man satt, mitt under presseningen och ett antal vilt, svajande brädor som Kristoffer hade lappat ihop som tak. Haha kuul iaf.
Långt kom vi inte iaf, förrän det bestämdes att taket skulle hivas så det landade på sidan av vägen, strax utanför Holm. Men men, efter färden till Lerfelt bar det av till Stommen city. Där hoppade 5 pers till på så vi satt bokstavligen knökade i soffan :P Jimmy och Jocke satt med ngr jävla björkkvistar och viftade med längst bak och sydstadsflaggan höll Sandelin åh en till upp så det såg ut som ett riktigt sväärt gang, vilket det också var ;)
Väl framme vid själva gunnevi körde vi förbi en hoper med folk och gjorde ett varv nere på den större parkeringen där det tillslut stoppade då. Rätt underhållande faktiskt. Sen vare bara att traska på (:
Så fortsatte kvällen så, tkt inte att det va nåt rööj men xD. In på Fernandoz kunde man tydligen ta sig, men det kostade 140kr. Allmänt så va jag nog ganska törr för jag drack inget vilket jag för det mesta brukar. Åh så drog jag tidigt också :/ Meenmen - nästaa - stooooorsuping :P HAHAHA.




(v

Kommentarer
Postat av: äänks

stooorsuping ja ;) neeej ämms, nu va de ju mysdricka ;) HAHA !

2007-06-24 @ 01:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0